czwartek, 22 stycznia 2015

Zadanie wyzwanie, czyli Fameg-A 5910

Witajcie!
    Od dłuższego czasu poszukuje krzesła do pokoju L., i nic. Ciężko mi było dokonać konkretnego wyboru. Pomieszczenie malutkie. Zaraz obok biurka stoi łóżko. Nie chciałam w związku z tym krzesła na kółkach, co by nie obijało się co chwilę o łóżko. Dłuższy czas przeszukiwałam zasoby internetu, i ciągle nie mogłam się zdecydować na konkretny model... Aż w końcu szwagier pisze do mnie tak "to jest krzesło (przesyła fotkę), o którym ci mówiłem. Pewnie cię nie zainteresuje". Ja odpisuje na to: "jak nie, jak tak !!!" :). I od tego momentu jestem jego szczęśliwą posiadaczką. Przypuszczam, że jest to produkt, który został stworzony przez firmę Fameg- model A-5910. Nie jestem oczywiście pewna. Tak mi się tylko wydaje. Brak jakichkolwiek oznaczeń nie potwierdza i nie zaprzecza moim przypuszczeniom.
   Dziwię się sama sobie, że ani przez chwilę nie zastanawiałam się, czy zabrać się za renowację tego mebla, czy sobie darować. Fakt, jest w opłakanym stanie. Wydaje mi się, że zdjęcia i tak nie oddają rzeczywistego jego obrazu. Spróbujemy jednak...




  Radomszczański zakład produkcji mebli Fameg ma bardzo bogatą tradycję. W ofercie firmy można znaleźć mnóstwo ciekawych, oryginalnych i ponadczasowych  projektów. Jednocześnie co raz częściej we wnętrzach zauważamy meble, które dostają nowe życie. Tak jest i z krzesłami tej firmy. 
 Pozdrawiam,
                       Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz