poniedziałek, 27 października 2014

Buty


Witajcie Kochani!

   Niedawno odbył się Chrzest Święty naszego syna, który niebawem skończy trzy latka. Nie, że chcę zanudzać Was relacją z  tak ważnej dla nas uroczystości, ale chciałabym zwrócić uwagę na pewną kwestię, a mianowicie...buty. Syn nosi rozmiar 22. Miałam duży problem ze znalezieniem w przystępnej cenie obuwia pasującego do bardziej wyjściowego outfitu. W sklepach stacjonarnych nie znalazłam nic. Kompletnie nic. I nie chodzi nawet o ten konkretny rozmiar. Wynika to może z faktu, że tak małe dzieci nie powinny ze względów zdrowotnych nosić tego typu butów (?), ale chodzi przecież o jedno wyjście (no może ze dwa:). Przeszukałam sieć dość skrupulatnie, i muszę powiedzieć, że napotkałam na niszę w tej kwestii. Być może się mylę...ale rozmawiałam z kilkoma mamami chłopców-niemowlaków, i potwierdziły moje spostrzeżenie.
   Po długich poszukiwaniach znalazłam buciki dla T.- czarne lakierki (sklep internetowy- www.suzana.pl).
Uff. Naprawdę polecam. Młody wyglądał w nich uroczo.









































 

 

  Pozdrawiam Was serdecznie w te co raz chłodniejsze dni. Byle do wiosny :). Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz